Alla inlägg under augusti 2014

Av Linda Häggström - 29 augusti 2014 16:06

Ibland så förstår jag bara inte :) men lägger inte ner energi . Varför ska jag göra det? Nä tack. Vänder arslet till och lägger energi på annat intressant istället :) man gör ju det till hur man vill ha det eller hur? :) det är ju inte min förlust direkt ! :) jag kör på rak väg .. Inga kurvor så att säga :) passar inte det så .. Nähä? Whatever :) men då är det så å kan inte be mig svänga sen heller :) Never been stronger :)

Av Linda Häggström - 26 augusti 2014 00:17

Bara vaken.. Snurrar.. Vrider .. Vänder.. Jag vill inte tänka!! Behövde göra ett val.. Gjorde det ! Kryper undan ett tag. Orkar / vill inte lägga energi på det!

Av Linda Häggström - 24 augusti 2014 21:25

Lägger inte ner energi :) vänder arslet till bara :) and i Will keep smiling :) bye bye

Av Linda Häggström - 18 augusti 2014 23:20

Känner mig avslappnad .. Nöjd ... Å jävligt tillfredsställd :) håller fast den känslan ..Funderar inte .. Bryr mig inte... :) jag tänker inte ens tänka tanken på annat.. :)

Av Linda Häggström - 16 augusti 2014 21:54

Äntligen i sängen. Efter 15 låååånga timmars slit så äntligen! Kroppen värker ! Just nu så har jag bara ett stort jävla Nej att uttrycka.. Jag orkar inte slösa mer energi å vill inte för den delen heller :) starkare än någonsin och living My life :) du får gå nu! Du får gå! :) bye!

Av Linda Häggström - 12 augusti 2014 18:14

Känslan att bara stänga av å inte bry sig:) varför ska man lägga ner energi för? Inte värt det:) jag är så mycket bättre! Å jag mår bra:) Åter tillbaka till jobbet å det rullar på . Barnfri vecka å då bara är man :) saknar dock mina tokiga vilda prinsessor :) vad vore livet utan dom! Men just nu är det jag! Så med det så drar jag till T å dricker kaffe ;)

Av Linda Häggström - 12 augusti 2014 12:31

Känsla- tanke - tanke - känsla.. Känner ingen lust eller villja. Orka liksom inte med det där upp å ner ... Så hur ska jag göra? Fortsätta eller inte.. Haha ! The flow is going och det finns någon/ något som man bara inte kanske orka lägga ner energin på... Drar mig tillbaka å njuter av allt annat :)

...

Av Linda Häggström - 8 augusti 2014 22:22

Solo... Soffläge .. Ångrar bittert att jag inte tog erbjudandet jag fick idag .. Men bitter ? Icke... Ingen energi till sånt.. :) moving on ... Lägger dock inte ner energi på annat heller ! No more:) inte värt det! Over and out! :) bye bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards